Bebas Dari
Kulit Ekzema?

Penampilan Diri Menjadi Kurang Cantik...! Ramai yang memandangkan rendah dan sering diejek macam sumpahan...! Sering tidak tidur malam memikirkan apa yang orang kata..

Hampir 58.60% Malaysia dengan ekzema yang terseksa lebih dari 12 jam hadapi kegatalan yang serius setiap hari…

Dengan PRULEVA EASY Cream :
eczema cream

Adakah anda mengalami simptom-simptom dibawah?

Penderitaan 21 tahun ekzema

PRULEVA EASY CREAM

ngntk.jpg

Diasaskan 100% dari bahan semulajadi

Tidak Melekit

Kesan Penggunaan 14 Hari

Tanpa Steroid

KELEBIHAN PRULEVA EASY CREAM

Krim pelembap berasaskan tumbuhan untuk memberi kesan kelegaan segera

KELEBIHAN HOMEOPATI

Ia akan mencegah penyakit dari merebak, mengurangkan simptom² dan selamat untuk diambil oleh semua peringkat umur dan ia memberi kesan serta merta

CARA PENGGUNAAN

Pruleva - disapu pada permukaan kulit yang bermasalah setiap kali selepas mandi.

Homeopati - Kemam bawah lidah 2x sehari.

Feedback Pengguna PRULEVA!

Ibrahim Yusof

Slowly hilang. Even wife saya kena
panau kudis baru2 ni pun hilang cepat.

Ruzila Hamzad

Macam-macam saya pakai tak menjadi.
Alhamdulillah dalam 3hari ekzema
saya dah kering.

Wahida Razak

Doktor klinik ada bagi untuk sapu muka.
dia cakap krim ni selamat.

testimoni pruleva

Namun, sejak berikhtiar dengan Pruleva Easy Krim dan Homeopati rata rata 80% pengguna semakin yakin dengan diri mereka tanpa segan silu!

4 Bahan Utama Krim Pruleva ?

Asparagus

Onion

Grape Skin

Shea Butter

Selepas melahirkan anak ketiga, perut saya mengalami gatal-gatal ( Stretch mark ) semakin banyak. lepas guna krim pruleva dan homeopati. Parut pun hilang kulit makin lembap dan tegang.
MAHIZAH IBRAHIM
Sebelum ni badan gatal teruk asyik nak menggaru je sampai tinggalkan kesan parut hitam dekat badan tambah-tambah lagi musim pkp ni stress nak cari penyelesaian, Tapi selepas terbaca iklan dekat facebook tentang krim ni, saya terus cuba. Alhamdulillah dalam masa 3 hari gatal-gatal dah makin hilang dan parut pun makin hilang
ENCIK HAMAPI
Saya dah cuba macam-macam krim dari farmasi. Tapi takde kesan pun sampai saya putus asa. Namun lepas direkomen oleh kakak saya dan saya ikut pantang yang diberi oleh perunding kesihatan. Perubahan yang sangat menakjubkan keatas masalah ekzema saya.
MARIAM YUSOH
Bayi saya dari kecil mengalami alahan susu dan ekzema , kulit kering dan berair. Selepas berjumpa pakar kulit, Beliau mencadangkan saya menggunakan pruleva dan hoemopati. Alhamdulillah dalam masa seminggu dah semakin pulih. Sekarang dah tiada lagi masalah ini. Terima kasih pruleva.
SULIZA MANSUR
Suami saya mengalami kulit sensitif , kering dan berpanau di bahagian muka. Selepas 1 bekas pruleva, terus hilang.
AISYAH DAUH
masa saya berumur 15 tahun, saya menderita penyakit kayap menyebabkan saya sudah nak tidur, setiap hari kulit terasa panas dan pedih. Saya dah cuba perubatan kampung namun masih tidak perubahan. Lepas guna krim ini, semua masalah gatal gatal dan pedih sudah pulih.
MD RIDZUAN
Sebelum menggunakan krim pruleva, saya mengalami kulit mengeras, jari gatal, alahan pada sabun, pecah-pecah tumit. Setelah mencuba pruleva kulit semakin lembut dan lembap
ENCIK IBRAHIM

HARGA ASAL

RM250

WHATSAPP SEKARANG UNTUK
50% PROMOSI! DAN HADIAH ISTIMEWA

Hubungi Customer Service : 019-8280469

IN STORE GET CONSULTATION!

ISWANAH BIZ ONLINE

ISWANAH BIZ ONLINE